Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 ianuarie 2012

pot pocni un jandarm in mod legal?

 Am trimis un mail la Antena 3:

Stimata redactie,

ma numesc Felix Nicolau, conferentiar universitar.Ar fi bine de stiut ca in Marea Britanie nu exista carte de identitate. Cetatenii se legitimeaza cu carnetul de conducere, neacceptand alte forme de intruziune in viata lor privata. Prea multe date despre viata lor personala li se pare un fapt periculos. Diversiunile puse la cale de jandarmeria romana demonstreaza acest risc.


In alta ordine, un profesor debutant in Romania are un salariu de aprox 140 de euro, in timp ce in Franta are 1200 euro. Un asistent universitar are intre 1000-1200 lei, mai putin decat un jandarm incult, cu studii medii. Asistentul respectiv trebuie sa aiba doctorat.La fel si in celelalte domenii. A spune ca romanii nu muncesc este jenant. Un englez nu ar iesi din casa pentru asemenea sume. De altfel, englezii prefera sa traiasca din beneficii, ajutoare de la primarie, decat sa munceasca pentru mai putin de 1000 de lire.

Daca doctorii, profesorii si functionarii publici au salarii mizerabile, la preturi europene, cum sa fie tolerate vilele si limuzinele celor care nu au performante in profesiile lor, fapt reflectat in starea de inapoiere a tarii, in distrugerea agriculturii,a sanatatii,culturii, turismului etc?

As incheia cu o intrebare - cum sa nu ma enervez eu,de exemplu, care am dat zeci si zeci de examene grele, am scris sute de articole, mai multe carti, care vorbesc 6 limbi straine,cum sa nu ma enervez daca ma abordeaza badaraneste un jandarm sau ofiter de jandarmi care nici romaneste nu stie bine si e specializat in ciomageala? Adica nu mai avem dreptul sa ripostam daca suntem jigniti de niste brute?

4 comentarii:

  1. inca nu, Claudiu,pt ca am fost accidentat si nu am putut urca pe baricade.dar nu i timpul pierdut

    RăspundețiȘtergere
  2. CARE-I RISCUL MESERIEI TALE DOMNULE CONF.UNIV. ? SA AFLE STD.PE CARE-I EDUCI CA EXISTA O MARE PROBABILITATE CA TU SA FI FACUT FACULT LA X SI 0 SI RESTUL STUDIILOR LA FEL ? NU PREA INTELEG ...! MAI MULT, CARE-S DRETURILE TALE DE CETATEAN AL ACESTU-I STAT PE CARE LE AI INGRADITE ? S.A. ....ESTI SLAB DOCUMENTAT SI PLIN DE NESIMTIRE INCAT SA JIGNESTI O INSTITUTIE A STATULUI ROMAN ......

    RăspundețiȘtergere
  3. anonimule, eu nu jignesc institutii si nici nu vad cum ar putea fi jignita o institutie! vorbeam de cei care se manifesta ca brute. mai departe--ce anume sa afle studentii mei? e ceva compromitator in cv-ul meu? daca era, anulam comentariul aberant de deasupra.riscul meseriei mele e sa mori de munca prea multa si de enorme acumulari. drepturile ingradite sunt f multe - cum ar fi acela de a munci, intrucat sunt blocate posturile in tot sistemul universitar de niste baieti smekeri, care intocmesc hartoage ultracomplicate, dar care isi plaseaza rudele caldut. a se vedea tatal actualului ministru al invatamantului si rectorul universitatii de stat din arad. mai vrei?

    RăspundețiȘtergere